|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Новости CForum.ru02.11. [Маркетинг] ЗНТЦ (Зеленоградский нанотехнологический центр, Зеленоградский наноцентр) / MForum.ru 09.01. [Маркетинг] ЦТС / MForum.ru 09.01. [Маркетинг] МТС Энтертайнмент / MForum.ru 28.02. [Маркетинг] Материнские платы / MForum.ru 01.10. [Бизнес] Роботренды. Что нового в мире роботов и дронов / CForum.ru 24.04. [Бизнес] Tele2 представила итоги работы на рынке мобильной коммерции на Дальнем Востоке / CForum.ru 13.10. [Бизнес] Tele2 объявляет об акции "Бесплатные ретро-хиты" / CForum.ru 06.10. [Бизнес] Компания J’son & Partners Consulting представляет оценки рынка цифровой дистрибуции музыки в Росси и в мире по итогам 2013 года / CForum.ru 18.09. [Бизнес] Рейтинг мобильных разработчиков России 2014 от Тэглайн / CForum.ru 24.08. [Бизнес] КСелл вышел на рынок мобильного эквайринга / CForum.ru Мобильные телефоны на MForum.ru14.10. [ Новинки] Анонсы: Redmi A3 Pro появился в продаже в Кении / MForum.ru 11.10. [ Новинки] Анонсы: Представлен Tecno Camon 30S на базе чипсета Helio G100 / MForum.ru 10.10. [ Новинки] Слухи: Realme P1 Speed 5G появится в Индии 15 октября / MForum.ru
|
EnglishGSMA launches Mobile Advertizing Programme to optimize advertizing on the "fourth screen"English · Зарубежные · Мобильная реклама 22.05.2007,
GSMA Mobile Media and Entertainment Group to promote common standards, measurement and codes of conduct for Mobile Advertising. The GSM Association (GSMA), which represents more than 700 mobile operators serving 2.4 billion users, has launched a Mobile Advertising Programme to drive the development and success of advertising on the medium of the ‘fourth screen’ - mobile phones. The Programme will be directed by the GSMA’s Mobile Media and Entertainment Group, which includes leading operators from around the globe.
With the leadership of the Mobile Media and Entertainment Group, the Programme will seek consultation with players from across the marketing, advertising and mobile industry value chains to promote a consistent approach to the delivery and measurement of mobile advertising. Through collective action, the mobile industry has the opportunity to enhance the mobile user experience while building mobile into a valued marketing medium for advertisers. The GSMA intends to ensure that standards established include metrics for measuring the effectiveness of mobile adverts and for optimising the commercial models and formats of adverts for different kinds of mobile content. The Programme will also promote codes of conduct to facilitate the development of marketing techniques that will enhance, rather than diminish, the mobile user’s experience. The opportunity for advertisers to communicate with their customers in innovative and targeted ways will be balanced with safeguards to properly protect personal privacy. The founding members of the GSMA’s Media & Entertainment Group include: AT&T (Formerly Cingular Wireless), 3, KTF, Orange, Smart Communications, T-Mobile and Telefonica O2 Europe.
Публикации по теме: 21.11. [Аналитика, мнения · Маркетинг · Встречи] Олег Вольпин, Amdocs, Amdocs changing worlds / CForum.ru 27.09. [Мобильная реклама · Аналитика, мнения · Зарубежные] Операторы должны видеть картину в целом, когда речь идет о мобильной рекламе / CForum.ru 22.05. [Мобильная реклама · Зарубежные] GSMA сообщает о создании "Программы мобильной рекламы", которая должна способствовать развитию этого сегмента рынка / CForum.ru ОбсуждениеВ форуме нет сообщений.
Complete in 3 ms, lookup=0 ms, find=3 ms
Последние сообщения в форумах |
|