|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Новости CForum.ru02.11. [Маркетинг] ЗНТЦ (Зеленоградский нанотехнологический центр, Зеленоградский наноцентр) / MForum.ru 09.01. [Маркетинг] ЦТС / MForum.ru 09.01. [Маркетинг] МТС Энтертайнмент / MForum.ru 28.02. [Маркетинг] Материнские платы / MForum.ru 01.10. [Бизнес] Роботренды. Что нового в мире роботов и дронов / CForum.ru 24.04. [Бизнес] Tele2 представила итоги работы на рынке мобильной коммерции на Дальнем Востоке / CForum.ru 13.10. [Бизнес] Tele2 объявляет об акции "Бесплатные ретро-хиты" / CForum.ru 06.10. [Бизнес] Компания J’son & Partners Consulting представляет оценки рынка цифровой дистрибуции музыки в Росси и в мире по итогам 2013 года / CForum.ru 18.09. [Бизнес] Рейтинг мобильных разработчиков России 2014 от Тэглайн / CForum.ru 24.08. [Бизнес] КСелл вышел на рынок мобильного эквайринга / CForum.ru Мобильные телефоны на MForum.ru14.10. [ Новинки] Анонсы: Redmi A3 Pro появился в продаже в Кении / MForum.ru 11.10. [ Новинки] Анонсы: Представлен Tecno Camon 30S на базе чипсета Helio G100 / MForum.ru 10.10. [ Новинки] Слухи: Realme P1 Speed 5G появится в Индии 15 октября / MForum.ru
|
EnglishUK mobile content market approaching tipping point30.05.2007,
Informa Telecoms & Media report shows UK mobile content market is on the cusp of becoming multi-billion dollar industry The UK mobile content and services market is on the verge of becoming a multi-billion dollar industry provided the sector can tap into an addressable market approaching 50% of UK mobile users, a report shows this week. The study, entitled “UK Mobile Content Survey: What Consumers Want”, analyzes the results of a comprehensive survey by Informa Telecoms & Media – in association with Orange UK and fieldwork partner Starcom Mediavest exploring mobile content behaviour in which almost 2,000 mobile subscribers in the UK participated. Results from the Survey reveal that the UK mobile content market was worth Ј661 million in 2006, with 50% of revenues coming from the “mobile cash rich” 25-34 year olds. Those revenues look set to skyrocket should the wireless industry generate a more consistent spending behaviour.
While 50% of respondents said mobile content prices were too high, the survey revealed Ј5 as the optimum figure consumers are willing to spend per month on top of their voice and messaging fees. Services and content priced above the Ј5 monthly threshold will appeal to less than 5% of UK mobile users.
But while much is being made of content available on mobile phones, the UK consumers are using existing services and demanding more practical services. While 35% of respondents claim to have used the mobile Internet (including WAP browsing), location-based services and mobile banking topped the poll asking respondents to outline the service they would most like to see on their mobile phone.
. Informa Telecoms & Media Публикации по теме: 20.09. [Бизнес] i-Free объявляет состав жюри премии RMA2013 / CForum.ru 04.02. [Бизнес] В 2013 году маркетологи будут вкладывать деньги в социальные сети и мобильные технологии / CForum.ru 25.01. [Бизнес] GPS аудио гиды Toozla - приложение года в Samsung Apps / CForum.ru 05.06. [Аналитика, мнения · Бизнес · Мобильный маркетинг · Мобильная реклама · Маркетинг] Мобильная эра маркетинга или реклама, которая всегда рядом / CForum.ru 22.04. [Мобильная реклама · Мобильное видео · Бизнес] Исследование Adobe показывает: сходство между телерекламой и видеорекламой в интернете растет / CForum.ru ОбсуждениеВ форуме нет сообщений.
Complete in 3 ms, lookup=0 ms, find=3 ms
Последние сообщения в форумах |
|