Мобильный контент
Мобильный контент База данных Работа Форумы Блоги Подписка 

Блог-топ

Блоги

17.06. ТТК запустил WiMAX в поселках Копейска Челябинской области

18.06. ТТК увеличил технический охват сети ШПД в Озерске

10.05. TrackChecker для iPhone/iPad

17.04. ТТК-Южный Урал увеличил скорость доступа в Интернет для жителей Сатки и Бакала

14.04. Технический охват ТТК в Сатке увеличился на 35%

26.03. ТТК начинает предоставлять услуги связи в Чебаркуле Челябинской области

24.03. ТТК-Южный Урал предоставляет Wi-Fi роутеры абонентам в Карабаше и Новогорном

24.02. ТТК-Южный Урал увеличил скорость Интернета в трех городах Челябинской области

21.02. ТТК начал строительство сети ШПД в Озерске Челябинской области

19.02. ТТК-Южный Урал более чем в 2 раза увеличил скорость Интернета в Златоусте

Новости CForum.ru

Дорогущие маркетинговые отчеты

11.05.2007

Может быть кому-то все же будет интересно.


Portal Strategies
Driving revenues through content discovery

Published: May 2007

Portal Strategies introduces a ‘smart pipe’ strategy for mobile operators, they can create marketplaces were third-party content owners and advertisers can reach consumers directly - without operators giving up their central role in the mobile ecosystem.

Key Coverage

  • Improving content discovery using on-device portals, personalisation and search ‘Smart’ pipes: the future of the mobile operator portal
  • Marketing a mobile portal to subscribers
  • Managed services and content delivery platforms
  • Content aggregators roles on-and off portal
  • The rise of direct-to-consumer (D2C) and its impact on mobile operator portals
Case Studies and Profiles

  • Mobile operator case studies: Alltel, Cingular Wireless, O2 UK, Orange
  • Search: Jumptap, Medio Systems, Yahoo!
  • Personalisation: Bango Chnaging Worlds
  • Content delivery/managed services: July Systems, Morticity
  • On-device portals: Cibenix, Nokia, Qualcomm, Sony Ericsson
Key Questions Answered
  • What are the leading operators like O2 doing today to make their portals more effective?
  • What aspects of managing a portal can be outsourced and to whom?
  • Why aren’t portal owners benefiting from the personalisation techniques employed by e-tailers like Amazon.com?
  • How will operators make money out of mobile search?
  • How should portal owners prepare for changes in the mobile content industry over next five years
  • What will Orange and other global operators’ next-generation portals look like?

PRICE:
Paper Copy: £1250/$2250/€1875
Single User PDF: £1875/$3375/€2813
Single User PDF & Paper Copy: £2500/$4500/€3750

Полное оглавление можно скачать здесь:  --->, .pdf

© А.Бойко


Обсуждение

В форуме нет сообщений.

Новое сообщение:
Complete in 6 ms, lookup=0 ms, find=6 ms

Последние сообщения в форумах

Все форумы »

© 2006-2012, CForum.ru
Адрес редакции:
Яндекс цитированияRambler's Top100Рейтинг@Mail.ru